Ozgeruya bendeeee süt ürünlerinden tiksindim kefiri mesela çoook severim içemedim hep çıkardım onu. Kırmızı etten tiksindim tavuk ağzıma sürmedim eşim zorla yumurta yediriyordu. Hatta o zaman derdim ki Doğum yapayım hepsini doya doya yiycem derdim. Şimdi hepsini özlüyorum 🥵 benimde bi gün kayınvalidemlerin bahçede mangal yaptık kaymaklı yoğurt almış kayınpeder ben hevesle kaymak yemeye girdim gözlerimin içine baktı yeme der gibi hamileyken 😀😀 belki de onun yüzünden 🙈