kubra2608 Alyatrd benim bebeğimin 3. Ayından beri uyku düzeni var şükür gündüz 3-4 kez uyur gece de akşam 10 gibi yatar 7-8 gibi kalkar 😊
Alyatrd Rkydmn o aylarda bizimde gündüz uykusu en fazla yarım saatti çok normal , gece de 3 saatte bir uyanır emerdi . Siz sadece anne sütü mü veriyorsunuz , mama veriyor musunuz
Rkydmn Alyatrd zaten meme emerken de savaş veriyoruz emmek istiyor ama kendini geri itiyor ağlıyor çok zor geçiyor günlerimiz anlayacağınız😊
Deryaoz ftsdmrhn bizde 4 ay 27 günlüğüz bende 3 uykuya geçtim biraz zorlanıyorum uyumak istiyor ama alışacak gece uykusunu erkene çektim 10-10.30 da uyuyordu 9.30-10 a çektim
ftsdmrhn Deryaoz evet uyku aralarını açınca huysuzlaniyor, ama hergun 5-10 dk aça aça geldim buraua 😀