Oğlum 4 ay 22 günlük, Gündüz 3+1 uyku yapıyordu ama 5. Ayda 2+1 uyku gerekiyormuş yavaştan ona hazırlık amaçlı günlik 3 uykuya düşürdüm. 2-2.5 saat aralıklarla uyuyor. Sanmayın şıp diye uykuya daliyo 😀 10-15 dk uykusuzluktan agliyo sonra uykuya daliyo. Neyse akşam doğduğundan beri 8 de uykuya geçmiş olur. Bizim tek sorunumuz sabahın 5 inde kalkmamız 😭😭 yaklaşık 2 aydan beri bu böyle bakalım bu ne zaman düzene girecek