Eb1 Benim kızımda üç yaşında konuştu daha öncesinde sizin gibi stres yapıyordum ağladım hatta annem dedi ki bir konuşacak artık sussun diyeceksin öyle de oldu şimdi 4 yaşında bazen başım ağrıyor konuşmasından. Kaydediyor hiç merak etmeyin bir anda açılacak.
Araseymen Kazandibi aynen dediklerini yapıyor ismine bakıyorsa dert etme yeğenim 2.5 yaşında konuştu şimdi susmuyor 🤭
daisybebek Kazandibi Canım benim kız yeğenim 2,5 yaşındaydı hatırlıyorum daha yarımyamalaktı, erkek yeğenim abartmıyorum 4 yaşında söküldü konuşması. İkisininde şimdi maşalllahı var. İşte sinir bozucular olmasa dünya daha güzel
Jyskmomk Kazandibi merhaba benim bebeğimde aynı sizin bebeğiniz gibi epey zaman geçmiş konuştu mu acaba yapmam gereken bir şey var mı tavsiyelerinizi istiyorum:(
InancDemir20 Kazandibi benim oğlumda 17 aylık daha bir kere birşey duymadım anne baba falan hiç birşey demedi. Geç konuşcak diyorlar benm oglum herseyı geç yapıyor oda geç olcak demekki takmıyorum 😀 herşeyi parmagıyla gösteriyor göz kontagı var komutlarıma uyuyor sosyal cevresınde gayet iyi arkadaslarıyla oynar. Bunlar varsa korkmayın zamanı gelınce konuscaklar 😍
sedaykn Kazandibi Çocuklar sosyalleşince konuşmaları artıyor gerçekten. Kuzenimin oğlu bu şekildeydi 2 gün oyun grubuna gitti cümle kurmaya başladı. Oyun gruplarına götürebilirsiniz. Ayrıca çok fazla üzerine düşmeyin biraz rahat olun. 20 dakika çizgi film çok fazla onun yaş grubuna göre süre olarak bu arada.