Kazandibi
ah yazdıklarınızı ben yazdım sandım bir an. Bizde öyleyiz. Ve otizmden korkuyorum. Ama dediğimi anlıyor komutlara uyuyor göz teması iyi vücudun butun kısımlarını biliyor (bıngıldak,çene,gıdık) böyle ekstra şeyleri de bilir sorunca gösterir. 15 aylıkken bilirdi bunlari. Parmağı ile gosterir her şeyi. Afedersiniz çişim geldi deyince elimden tutar tuvaletin önüne götürüp içeriyi gösterir. Ne bilim bunları bilen yapan çocuk otizm olamaz diyorum bir yandan konuşmaması çok üzüyor beni.anlamli hiç bir kelimesi yok. Ne anne ne baba ne dede ne mama hiç bişey anlamsızca bazen babababa der