AgentMom Nisasmom ben çocuk yetiştirirken asla şunu yapmam demedim. Ne konuşsam başıma geldi. Hatta bizim çocuk doktoru oğluma yemek yediremiyorum tv karşısında yiyor dediğimde asla demişti. Öyle yedirmeyin. Adam kendi bebeği doğdu 1 yaşında tv karşısında yiyor dedi. Çocuk büyütmek kitaplardaki gibi olmuyor dedi
Nisasmom AgentMom hadi ya içim rahatladı biraz doktor bile afedersiniz tükürdüğünü yalamış benim gibi 20 yaşında acemi bi anne yapmış çokmu 😄
Nisasmom Yesillimon pozitif şeyler de kınanır mı acaba aa ne kadar uslu çokta zeki bi bebek desek o da mı gelir belki .İllaki herkesin bebeği kendine tatlı da bi örnek sadece 😄
Nisasmom Mom078 bizim kızında dikkatini çekmiyordu hiç hala biz film filan izlersek çok ilgilenmez ama çocuk şarkıları açınca kitlenip kalıyor 😄
Duygusm Nisasmom Valla ben de asla ekran yok diyordum. Daha başka pek çok şey de diyordum ama onlar anne olmadan önceydi. Aşırıya kaçmadan bazı şeyler yapılabilir. Anne olmadan konuşmak kolaymış.
Nisasmom Duygusm bi de nasıl bu kadar kilo alıyorlar bu yaşta diyordum aklıma hiç doğum kilosu filan gelmiyordu ve daha niceleri yaşamadan anlaşılmıyormuş
Nisasmom MorErigim enterasan bizimki de sadece çizgi film olursa bakıyor o da hepsine değil sadece müzikli olanlara 😄 yani bi de izleyecekler şeyi de kendiler seçiyorlar 😅
ugursuzsafiye Nisasmom evet babam alistirdi.. Zaten habire supurge sesi fon sesi acip duruyoduk sabahlara kadar.. Suan kukuli dinliyoruz.. Mecbur kalinca aciyorum sadece
ybk2019 Nisasmom bende geri tepti ya hep açıktı tv evde şimdi 19 aylık hiç işi yok sevmez oyalanamıyor malesef 😂😂
Nisasmom Eddaliko yani kaçınılmaz son onların dediği oluyor.. Sınırı kendimiz koyarsak o kadar etkilenmez diye düşünüyorum
AgentMom Nisasmom ya canım gerçekten herkes kitapta okuduğu gibi olmuyor. Her çocuğun karakteri farklıdır, yapısı farklıdır
-TubAsel- Nisasmom bende bir yaşına kadar izletmedim ama şuan bezini mümkün değil aldırmıyor cizgifilm izlemeden başka hiç bi çarem yok büyük konuşmamak gerekiyor evet
Duygusm Nisasmom Aynen 😂 bir ünlüyü haber yapmışlardı, 6 ayda eski formuna kavuştu diye. Ben de hamileydim ve yuh demiştim, insan koca 6 ayda kilo verir heralde 😂😂 kızım bir yaşında ve hala verecek kilom var, işin kötüsü dikkat bile edemiyorum.
Splash-Splash-Love Ya valla sizin adınıza üzüldüm ama bi yandan da başkalarının anneliğini eleştirenlere iyi olmuş diyorum. “Ay neden izletiyorsun yazık başka şeyle oyala” diyenlere hep kızdım oyalansa zaten açmayız. Ama öyle abartanlar oluyordu ki onlar çok hakediyorlar…
ikizbabymom Nisasmom dört duvarın arasında yapacak bişey yok ki oyuncaklar bi yere kadar oyalıyo çocuklara annemlere gittiğimde hiç bakmıyolar bahçeli ev koşturup duruyolar ama apartmanda napalım bir saat açıyorum bende günlük