Nisasmom ben de 1 yaşına kadar uzak tuttum ödüm patlardı gittiğim yerlerde TV açık olur da izlerse diye. 1,5 saatlik uçak yolculuğu yaptık canım çıktı oyalacağım diye asla çizgi film açmamıştım. Şimdi 2,5 yaşında ve malesef izletiyorum oyalayamıyorum. 5 dk sakince çay içmeye ihtiyacım oluyor. Büyük konuşmamak lazımmış gerçekten