Durununannesi07 arinm merhaba canım bizimde başımıza geldi bir haftalıkken biz doktorumuza söyledik oda bize netira diye damla verdi 2 güne geçti ve tekrar olmadı
kbtmz arinm bizimki 3 aylık olana kadar devam etti dpktor damla verdi geçmedi başka doktora gittim o krem verdi geçirdi çok şükür
NeMeDe arinm benim kızımda da oldu ama mutlaka doktora görünmenizde fayda var göz damarlarının tıkanmasıda sebep olabilir diyorlar. Suni göz yaşı ve kendi anne sütümü damlattım geçti kendiliğinden. Ama annesütünü denemelisin bir damla zararı yok
Cnsuumuteren Nuray1 Benim oğlum şuan 14, aylık düzelmedi gözü herşey denedik tekrardan Dr gideceğiz bakalim operasyon mu diyecek 😔
Zahidmom arinm benim oğlumda 2 aylık hala çözüm bulamadım kaç tane damla kullandık geçmedi.Göz doktoru masaj yapın göz pınarlarına dedi 1.1-5 yaşına kadar düzelmezse iğneyle göz pınarını deliyoruz dedi