arinm göz pınarlarıyla alakalı olabilir canım çoğu bebekte olmuştur bizdede oldu ilk bir gözü sonra diğerine sıçradı doktor damla verdi bir iki kez damlattım ben damlatmadım sonra anne sütü damlattım öyle temiz pamuklu bir bezle siliyordum çayla da silen var ben silmedim hiç çayla anne sütüyle sildim ve masaj yapılıyor göz pınarlarına ben yapmadım hiç zarar veririm falan diye korktum ama siz doktora bir götürün ona göre doktor nedir diye söyler size ona göre bişey uygulatır