snowflake Cennetinsusu neler yaptım neler en sonunda pes ettim gerçekten girecek bi delik buluyorlar bende canlı pek görmedim sayılır hep yuvarlak olup ölüyorlar
Ssevey dewamkee Karınca bende de vardı canım ziraatte satılan toz bir ilaç var kenarlara koyuyorsun birahane gelmiyor
dewamkee Ssevey karinca tozu mu yoksa onlari denedim olamdi :( ilacladim bir kac ay sonra tekrar geldiler
Gokceninannesiiyim Cennetinsusu hayır kırkayak değil. Solucanın bir türü. Bahçeye ilk beton döktürdük şap attırıp fayans döşettik çok temiz oldu. Birde prefabrk oda yaptırdık bir kısmına kış bahçesi gibi oldu.
Adeviyee Cennetinsusu kireçleyin duvarları diyorlar inşallah faydası ole canım çok kötü bir şey böcek
Adeviyee dewamkee benim hassas noktam böcek işine yarasın da arkadaşın. karıncaya karınca ilacı fayda editör başka da bir şey işe yaramıyor denedin mi hiç canım
Misirekmegii Cennetinsusu ay kizzz Allah kurtarsın bu neee. Kokaninida ilk kez duydum tek çözüm ilaclatmak 🤦♀️
Cennetinsusu Sevdamavi Yok canım saksı ama bahçeli evim rutubette var. Bakıcaz ilaç felan belki kullanan varsa kesin çözüm bi sorayım dedim 😣
Cennetinsusu dewamkee Canım ben bunu kullandım. Atmadım bilerek lazım olur diye. Laminentlerin kenarlarına bu tozu döküp birkaç saat evden çıkın. Eve gelince süpür sil kaçıyorlar daha da olmuyor. Tabi her yaz geliyor bizim eve 🙃
Mariposa Cennetinsusu ay kaşınmaya başladım böceği görünce 🥵 evi ilaclat çocuk ağzına falan atar Allah korusun
Cennetinsusu Mariposa Kızım 2.5 yaşında karınca görse ağlıyor, kaçıyor 😂😂 Çok şükür büyükte. İlaç araştırıcam artık bi çaresine bakıcaz canım sağolasın.