Cennetinsusu Yaa bıktım bu böcekten nasıl gider bu nerden geliyor anlamıyorum. Bide çok pis kokuyor. Kokusundan anlıyorum bir yerlerde olduğunu. Yerlerde hep gözüm. Kokusu çok zor çıkıyor evden resmen mide bulandırıcı 🤢 Evinde olup çözüm bulan var mı?
Ceylanceylin Cennetinsusu Kırk ayak değil mi bu böcek ilacı kullansan fayda eder mi ki eczaneye danışmak lazım
Gokceninannesiiyim Cennetinsusu evet canım benimde bahçeli evim var bana da geliyordu. Böcegi görmeden bile evin içinde oldugunu anlayabiliyordum. Acayip bir kokusu var. Süpürge makinesine çektim bir defa çekmez olsaydım süpürgem koktu. En son bahçemi fayans döşedim de öyle kurtuldum. Bir ilacı var mı bilmiyorum. Kırkayak gibi ama değil. Buda solucanın bir türü ama ne tür oldugunu bilmiyorum.
minibiranne Cennetinsusu ay canım bizim de evde ara ara çıkan Bi böcek var tüylü netten baktım halı böceğiymiş her yeri temizledim kontrol ettim naftalin koydum Bi ara geçti geçen gene Bi tane buldum kurtulamıyorum 😣
Cennetinsusu Ceylanceylin Kırkayak gibi bende araştırdığımda öyle çıkıyor ama bilmiyorum. Bir sürü çeşiti var. Bu sene çok olmaya başladı. Tek tük oluyordu.
Cennetinsusu Gokceninannesiiyim Ayy evet kırkayak mı? Başka bir şey mi net anlayamadım. Benim de evim bahçeli ondan kaynaklanıyor sanırım. Sinir bozucu. Nasıl fayans yaptırdınız?
Cennetinsusu minibiranne Arada tek tük çıkıyordu. Bu sene coştu o kadar iğrenç kokuyor ki anlatamam. İlk defa halıda gördüm. Parkede karşılaşıyorum genelde. 🤦🏻♀️Kokmadan yakalasam iyi ama kokunca anlıyorum bir yerlerde olduğunu
Gokceninannesiiyim Cennetinsusu hayır kırkayak değil. Solucanın bir türü. Bahçeye ilk beton döktürdük şap attırıp fayans döşettik çok temiz oldu. Birde prefabrk oda yaptırdık bir kısmına kış bahçesi gibi oldu.
Cennetinsusu Adeviyee Off 😣 bahçeli evim sanırım ondan kaynaklı. İstanbul’dayım köylük bir yerde değil.
dewamkee Cennetinsusu 🤢🤢 bende de karinca belasi var yaa off Allah affetsin yarattigi hayvanlar ama insan kendine engel olamiyor iste :(( evi komple ilaclat canim
Cennetinsusu dewamkee Ya pandemi olması da etkiliyor işte. Eşim evden çalışıyor. İlaçlatsam nereye gidecem bilmiyorum 😫😫
Ssevey dewamkee Karınca bende de vardı canım ziraatte satılan toz bir ilaç var kenarlara koyuyorsun birahane gelmiyor
Adeviyee Cennetinsusu https://www.teknikturk.com.tr/TR/bilgi-merkezi/4255/evde-kirkayak-neden-olur-nerelerde-yasar Fotoğrafı tarattım kırkayakmış evin rutubetli mi
dewamkee Adeviyee valla helal usenmeden aratmissin sayende bende ni okudum . Bizde de karinca var 4 senedir bi bitmediler :(
Adeviyee Cennetinsusu kireçleyin duvarları diyorlar inşallah faydası ole canım çok kötü bir şey böcek
Cennetinsusu dewamkee Aslında kaynanam köyde kalıyor evleri boş şu anda kalınabilir de bizim eve göre çok hava alıyor evi zor ısınıyor. Olmazsa havalar iyice ısınınca bi ilaçlatmak gerekecek gibi. Yoksa çok türüyormuş 😣 ilaçlatmadan kurtulmak imkansız gibi.
Cennetinsusu dewamkee Yazın bende de oluyor karınca kışın gidiyor ama bi sene mecburen bi toz almıştık ondan kullandım. Mecbur kaldım. O günden sonra gitmişti. Her sene mutlaka çıkıyor.
Adeviyee dewamkee benim hassas noktam böcek işine yarasın da arkadaşın. karıncaya karınca ilacı fayda editör başka da bir şey işe yaramıyor denedin mi hiç canım
Cennetinsusu dewamkee Canım ben bunu kullandım. Atmadım bilerek lazım olur diye. Laminentlerin kenarlarına bu tozu döküp birkaç saat evden çıkın. Eve gelince süpür sil kaçıyorlar daha da olmuyor. Tabi her yaz geliyor bizim eve 🙃
snowflake Cennetinsusu ay bu benim köydeki evimde çok oluyordu ne yaptıysam da çare etmedi kendiliginden ölüyor bunlar