Ceylanceylin Evin dağınık olmasını dert etmeyin. Pasaklı biri değilseniz gerisinin önemi yok. Benim bir tanığımm oda iki küçük cocuklu, inanın evin dağınıklığı hiç önemli değil ama ev o kadar kirli ki anlatamam. Bastığınız heryer yemek. Bir defasında bir kek getirmişti. İçinden önce soğan kabuğu cıktı hadi olur dedik sonra içinden poşet parçası cıktı ve sonra kıl cıktı. Zerre kadar abartmıyorum. O yüzden dağınıklığı boşverin temiz bir insansanız gerisi hiç kimsenin gözüne gelmez🌸