bgm_clk11 ben kaynanamda kaldım 1 ay. Ev gayet topluydu. Sebebiyse şu hiç oyuncak vermediler çocuklara 2 tane çıkardık ikisinede birer tane. Başka hiç bişey alamadılar ellerine. Boya yok defter yok vs 👀 tv karşına geçirip otur dediler arada oyun oynadılar tabi ama dağılmasın diyede tv izletilmez… Böyle olmaktansa evimde diledikleri gibi oynasınlar daha iyi bırakalım tadını çıkarsınlar 🥰