Astalavistaaa Sophiasmom ay Allah’ım muhafaza etmiş. İnşallah bir daha başımıza gelmez böyle şeyler 🥺
_Papatya23_ Astalavistaaa çok şükür iyi iki saat uyudu dayanamadım uyandırdım oynadık falan bişeyi yoktu ☺️🥺
_Papatya23_ Minik_mucizemm 4 saat uyutmamak gerekiyormuş travma olmaması için çok şükür iyi bebeğim hareketleri oynaması normal
Astalavistaaa _Papatya23_ Ben 2 saat uyutmadım ama hamdolsun bişey olmadı ya bi kaç saat geçse daha bş rahatlarım
Hirab Astalavistaaa aynen cnm anneler hep iyi olsun düşmesin canı acimasin istiyo. Ama elbet oluyo yani nekadar sakinirsan okadar oluyo valla 🤷