Baygınlık hali, sürekli uyuma isteği, kusma, gözlerde kayma ve bilinç değişiklikleri durumunda hiç beklemeden götürün. Ama normal ise çokfazla endişelenmeyin. 1buçuk metre sonrası önem teşkil ediyor. Ben her düştüğünde götürürüm acil doktoru düzenli olarak her sene düşüyor herhalde diye espri yapmıştı😂