Zeyzeyyyyy ahmetseliminannesi Bir damlasını bile ziyan etme söyle onlara ihmal edilmesin o süt mama veriyorlar kolayına gelip alıştırmasınlar mamaya benim başıma geldi hastaneyi hemsire başına yıkıcaktım düzeltti hatasını .
Anne25 ahmetseliminannesi 32 haftalık doğurdum her gün eşim süt poşet poşet süt götürdü 5 6 poşet hepsi 60 80 100 cc lerdi
75kinalikuzu ahmetseliminannesi sen devamlı sağ dolapta biriktir görmeye gidince yanında götür onlar dolaba koyorlar ben 50 gün götürdüm dikkat et buzu çözünmesin bozulur Allah kavuştursun
75kinalikuzu ahmetseliminannesi 25 çok az ben hep 100 koymuştum onlar ihtiyacı kadar verip kalanı dolaba koyorlar 3 saatte bir veriyorlar
Pelin0310 Eymeneslemim senin sütün ilaç olur bebeğine isterse bir damla olsun hemşire bana bir damlanı dahi ziyan etmemeye çalış demişti. Bir de imkanın varsa poşete değil de şırınga temin edip eczaneden ona çekebilirsin çünkü poşete daha çok bulaşır sütüm çoğalınca koymuştum poşete ben.
Eymeneslemim Pelin0310 valla canm doktor dondurulmus olarak posette getir demisti ilk defa basima böyle bisey geliyo ne derseler onu yapiyorum bende
ahmetseliminannesi Bi tanesi 10. Gun de cıktı kızlar ikizlerim ona hep anne sütü veriyorm emziriyorm diğer oğlum Kuvezde hala insallah o da yarın çıkacak onada hergun 50 60 cc 5 poşet felan göndermeye çalıştım şükür kilo almış yarn taburcu olucak🙏🏻🙏🏻
Ummudogan bicirik ne zaman taburcu oldunuz peki? Bende 30 haftalik dogum yaptim. 1 hafta oldu. 1 cc ile baslamislar
bicirik Ummudogan Hayırlı olsun bebeğiniz. N kısa zamanda yavrunuza kavuşun inşallah🌼21 gün kaldı kızım son 5 gün 3 saatte bir emzirmek için gittim. Kızım memeyi güzel emdi. Bebeğinizin bir sağlık durumu yoksa emme refleksi geliştiğinde taburcu olursunuz.
Ummudogan bicirik sizinde bebeginiz hayirli olsun. Allah saglikli ve uzun omurler nasip etsin insallah. Allah razi olsun canm
bicirik Ummudogan 1.520 kilo doğdu 1300 lere düştü 1.960 la taburcu oldu. Şuan 11 aylık olacak az kaldı 10 kilo 200 gr çok şükür büyüdü yürüme çabalarında🌼
Hilokiiii ahmetseliminannesi benim kızım da 1 hafta kaldı, 24 saatte bir tanesi 300 ml içiyor sen günde ona göre süt poşetiyle götür daha fazla çıkıyorsa buzlukta muhafaza et 3 ay kullanım süresi var buzlukta her acıktığında zaten 2 saate bir falan 25-30 cc veriyorlar 🌸 rabbim tez zamanda kavuştursun inşallah çok zor durum 😔
Eymeneslemim Elfbc sagol canim Allah razi olsun dusuncen icin cikti cik şükür kızım artik evde emzirmeye calisiyorum yavas yavas
balkabagianasi ahmetseliminannesi yani şuan ki şartları bilmiyorum ama koronadan önce günde 3 kere emzirmeye gidiyordum sonrasında sütün varsa süt sağma poşetlerine koyabildiğin kadar koyuyorsun onlarda saklama koşullarına uyarak gerektiğinde ordan alıp veriyorlar 💖 yani size bir sefer için dedilerse saçma olmuş diğer saatler mama mı vericekler ? 🤷♀️