ahmetseliminannesi Kizlar dogum yapalı 6 gun oldu ikizlerim kuvezdeler doktor 25 -25 cc getir dedi gün de . Sizler de mi sadece 1 sefer götürüyorsunuz ne kadar götürüyor sunuz ?
Handeyvs ahmetseliminannesi benim oğlumda 1hafta kuvezde kaldı ben günde 2 sefer gidiyordum her gittiğimde sütümü sağıp götürüyodum…
bicirik ahmetseliminannesi kaç haftalık doğdular benim kızım ilk 1 cc ile başladı zamanla artırdılar 30+6 doğmuştu.sadece birine şuan 25 cc yetiyordur merak etmeyin yoksa daha çok isterlerdi🌼
ahmetseliminannesi bicirik 32+5 te doğdular canm bugun görmeye gittiğimizde sordmda istediğin vakit getirebilirsin dedi fazla fazla daha çabuk toplarlar dedi
Ummudogan bicirik ne zaman taburcu oldunuz peki? Bende 30 haftalik dogum yaptim. 1 hafta oldu. 1 cc ile baslamislar
ahmetseliminannesi 1PrensAnnesi ikisine toplam o kadar götürsem yeter heralde benmde gun de 4 er tane bi an once toplarlarda çıkarlar insallah ya🙏🏻 bu arada 3 saate bi sağdiginizda kaç cc çıkıyordu ilk haftalarda
bicirik ahmetseliminannesi maşallah anne sütü çabuk toparlıyor 21 gün yattı kızm inşallah en kısa zamanda çıkarlar🌼
1PrensAnnesi ahmetseliminannesi ilk haftalarda çok çıkıyodu bende ya 2 saatte bi 160ml çekerdim kalanı poşetler buzluğa atardım
momaysegul ahmetseliminannesi 40 gün kaldı ikizlerim 35 haftalık doğdular ben günde bi kez 200 250 cc 4 5 paket götürüyordum sütüm çok geliyordu 2 saate bi sağardım 6 ay sütüm yetti sonra formül süt kullandık evet anne sütü çok çabuk toparlanmalarını sağlıyor bol bol sağol götürün üzerine tarih saat yazdığınız sürece o hemşireler yeteri kadar veriyor
Baybymucize ahmetseliminannesi sağım yaptaııkan sonra 25cc ilk ayırıp poşetlere koy öyle götür 33haftalık Doğum oldu 12gün kaldı benm kızım
ikizlerinannesi2985 ahmetseliminannesi benim de ikizlerim 2 ay küvözde kaldılar. Ben 2 günde 1 süt götürüyordum. Bence biraz fazla götürün, sütleri biter vs mama vermek zorunda kalmasınlar tabi eğer sütünüz yetiyorsa. Tez zamanda sağlıkla kavuşun inşallah🙏🌼
Eymeneslemim Benim bebegimde 1 haftadir yogun bakim küvezinde sütüm cok az geliyor 1 yemek kasigi kadar ama yinede koyuyorum posete yarin götürcem ama cekiniyorum demezler mi bu ne diye ama düşünüyorum azda olsa alsn bebegim diyorum
ReisinKizi Eymeneslemim ne dedikleri önemli değil ilk sütlerimiz çok önemli ne kadar olursa olsun içsin yavrun şifa olsun
Pelin0310 Eymeneslemim senin sütün ilaç olur bebeğine isterse bir damla olsun hemşire bana bir damlanı dahi ziyan etmemeye çalış demişti. Bir de imkanın varsa poşete değil de şırınga temin edip eczaneden ona çekebilirsin çünkü poşete daha çok bulaşır sütüm çoğalınca koymuştum poşete ben.
Zeyzeyyyyy ahmetseliminannesi sen sabah öğle akşam gece git ver ben poşetlere dolduruyordum dolaba koyuyordum gecede yetiyordu gecede veriyorlardı