elifhanimm Pelin4462 aman diyeyeim instagram sayfalarından aldığım 3,6 ay hiçbir şey olmadı elimde patladı
Mora Pelin4462 Kalıpları çok küçük kalitesiz özensiz dikilmiş iki yıkamada soluyor. 🙄 Hediye bir paket geldi hepsi böyle.
Aselimmm47 Pelin4462 ben ordan bebeğime 4 tane uzun kol zıbın almıştım, yakanları genişledi kolları genişleyip çekti, bir tane her yıkamada renk veriyor çok kötü çıktı zıbınları bir daha civil den zıbın almam
Vanilya Pelin4462 civilden bize kaynanam bir paket yapmıştı kızıma hediye. Kumaşları böyle kaygan gibiydi. Kalıpları çok küçüktü. Hiçbirini giydiremedim