Pelin4462 Civil den oğluma kıyafet alacağım normalde 1 yaş giyindiriyorum kalıpları nasıl arkadaşlar aranızda alışveriş yapan varmı canlarım .internetten alacağım .Normalde bir yaş bazı sitelerde küçük geliyor .
Gzde07 Pelin4462 değişiyor canım bende ordan alıyorum genelde, internetten aldım aynı bedenin bluzu tam oldu aynı beden de eşofman aldım çok büyük oldu .
scknsuledefne Pelin4462 brz dar kalıpları cm olarak büyük alıyorum bn. Mesela kızım 73cm 9-12ay 80cm alıyorum çünkü çekmede yapıyor😬
Pelin4462 elifhanimm aynen benim oğlumda dört aylık bir yaş giyindiriyorum bazı siteler kalıpları aşırı küçük o zaman ona göre alayım çok teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻❣️
Sevdat Ben de bir beden büyük alıyorum, ilk yıkamada biraz küçülüyor gibi geldi bana. kalitesi iyi ama
buselidunya Pelin4462 bebeğim 4 aylık mesela 3-6 alcaksam 6-9 ay alıyorum biraz küçük geliyor kalıpları ☺️
AysunKerem Pelin4462 oğluma hediye olarak gelen her kıyafet civilden. Sanırım fiyatı uygun diye ordan alıp getirdiler. Bir kaç tanesini denedim. Ben kumaşından memnun kalmadım. Kalıpları dar kurutma makinası da kullandığım için iyice küçüldüler . Kıyafetlerin yakaları dağıldı hep bir kaç yıkamada. Sündü. Sevemedim ben.
Pelin4462 AysunKerem svitleri biraz ince gibi görünüyor yıkayınca iyice sarkacak diye terddütte kaldım .Teşekkür ederim canım ❣️
TosbikAnnesi1 Pelin4462 oğluma sürekli civilden alışveriş yapıyorum kalıpları dar maalesef biraz büyük almanı tavsiye ederim 🌸
zeyzey77 Pelin4462 Civilin kalıpları küçük bir de ben artık sitesinden alışveriş yapmamaya karar verdim . Yaklaşık 5 senedir sitesinden alışveriş yapıyorum ama son 2 siparişim de eksik ürünler oldu . Hem var gibi görünüyor alıyorum . Gelmeyince arıyorum bahane üretiyorlar
LokumAnnesii Pelin4462 bir arkadaşım daha dün hediye getirdi civilden almış üst beden büyük ama alt beden küçük geldi gözüme daha giydirmedim
ikizerkekannesi Pelin4462 kalıpları dar biraz geçen yaz almıştım 9-10 aylıklardı ben 12-18 almıştım yazın sonunda onlarda küçük gelmeye başlamıştı
Pamuk_seker Pelin4462 kaliplari cok küçük degil büyüte degil 1 bucuk 2 yas sekiline alabilirsiniz e bebegin kalıplari daha buyik ben civilden alıyorum online alis veris hic sorun yasamadim çekmede olmadi
Minik_Hanim Pelin4462 ben 1 yasda 18 ay daha rahat giydiriyorum kizima ama kizim biraz etli butlu.. Simdi 20 aylik, dun yazlik alisveris yaptim 2-3 yas aldim
anne-11 Pelin4462 genelde civil kalıpları küçük oluyor ama bebeğin kilo boy oranını dikkate alın tabi her bebek bir değil ama yeri kumaşı felan güzel
elifhanimm Pelin4462 aman diyeyeim instagram sayfalarından aldığım 3,6 ay hiçbir şey olmadı elimde patladı