leynanin_pembemantosuu
https://gidadedektifi.com/2020/05/08/ari-sutlu-pirinc-unu/
İncelemenizi tavsiye ederim 🙏🏼
Bizim doktor da aksine kesinlikle almamamı söyledi sağlıklı değil onlar dedi..
İçeriğinde doğal çok az şey var, hep yapay hep zararlı şeyler..
Tabi ki bu tarz ürünlere talep var paket üzerinde şöyle vitaminli böyle yararlı yazıyor. Ama içeriğine bakmak lazım 🤷🏻♀️
Evde daha sağlıklı, temiz temiz,pirinç unuyla irmikle ya da yulafla pek âlâ muhallebi yapılabiliriz diye düşünüyorum . İçine de şeker, palm yağı, ne olduğu belirsiz kıvam arttırıcı, tatlandırıcı falan koymadan pekmezle ya da meyveyle tatlandırabiliriz..
Bu tarz beslenmenin sonuçlarını hemen 1 2 ayda göremeyiz, bunlar yıllar sonra bile çocuğumuzda çeşitli kanser hastalıkları, kalp, şeker, obezite, gibi hastalıklara zemin hazırlar, Allah korusun tabi kii 🙄 ama öncelikle bizler dikkat etmeliyiz 🙏🏼