alpin-annesi benim eşimde uykuya aşırı düşkün ve o da horlamayı değil kükremeyi tercih ediyor oğlum şu an 7.ayında ve en zor beni en yoran dönemi 3-4-5 ayları oldu çocuk zaten uyumuyor saatlerce sallıyorum uyusun diye tam uyuyor beşiğine bırakıyorum eşimin bi kükremesiyle çocuk bağıra çağıra ağlıyor uyanıyor saatlerin emeği boşa gidiyor defalarca böyle olunca salona göndermiştim garibim o da işe gidip geliyor yorulduğu için horluyor 😂