alpin-annesi Benim eşim de felaket horluyor komşu kaldıran şekilde.Yanında yatmayı geçtim yan odasında uyumak mümkün değil.Arada nefesi durur filandı ben şüphelendim.Bursada doktora gitti cihazlara testlere girdi, uyku apnesi çıktı.Şimdi diyette kilo verme sürecinde ayrıca spora da başladı her gün.Kilo alınca çok arttı, zayıfken böyle değildi tabi.
Bi mutfak bi hol var arada, şuan sesi geliyor sanki megafon var 🤦🏻♀️ Dürtmeydi seslenmeydi filan hiçbirini duyup hissetmiyor.Koltukta,sandalyede her yerde her an uyuyakalma durumu var.Bu yüzden yalnız araba da kullanamıyor.Pandemiden önce annem şehir dışındaydı,5 saatlik yolu 8 saatte giderdik durup mola vere vere.
Eşimin testlerinin sonuçlarına göre 8 saatlik bir uykudan 2,5-3 saat uyumuş gibi bir verim alarak uyanıyor.O yüzden de gündüz yorgunluğundan sonra akşam yemeğin ardından olduğu yerde uyuyakalabiliyor ki tamamen bilinç dışı.Ne dediğinin ve ona ne dendiğinin farkında değil.Bu böyle her gün olunca yoğun bir horlama ve tıkanma.Ayrıca geniz eti de var 2 kere aldırmış ama geniz eti genelde tekrarlar.burun kemiğinde eğrilik var,onun ameliyatından da korkuyor.
Benimki de can, ayrı odadayım yoksa bayılır kalırım uykusuzluktan.2,5 yaş ve 2 ay iki tane çocuk bebek.Zaten kısa parça uyuyorum,kendimi geçtim bi de bebeği zıplatıyor uykusundan.