Birminnosannesi Bizim arabamızda izofix yoktu o sebeple çok seçeceğimiz yoktu en uygun bu vardı bunu önerdi ilgilenen kişi bunu aldık ama güzel bir koltuk memnun kaldım. Ama eğer izofix varsa bunun 360 derece döneni vardı o daha güzel bence daha rahat size de çevirirsiniz fiyatları da aşağı yukarı aynıydı sanırım 100 lira falan oynuyordu arada 