tosbikyanakannesi <a href=“https://ibb.co/T45F6Dw"><img src=“https://i.ibb.co/1rxw1Y0/Screenshot-2021-04-07-23-21-26.png” alt=“Screenshot-2021-04-07-23-21-26” border=“0”></a> Yarin a101 e gelecek olan masa sandalye den daha once alip memnun kalan var mi acaba ?
Minnossareannesi tosbikyanakannesi Biz aldık çok güzel 🥰 kızım daha 5 aylık kullanmadı ama kurduk Yani çok hoş
Taze1mom tosbikyanakannesi ben aldım kullanıyorum 3 aydır hem de 3 tane aldım kayınavlidemin ve annemin evlerine bir de yaZlığa aldık evde de prego kullanıyorum a101den aldığım daha iyi ama bulursanız bimden alın derim pilsan daha iyi bir marka çünkü 🥳
PervinY tosbikyanakannesi Bunun gibi yatak koruyucu almıştık biz de markası wellgro aşırı memnunuz. 2 yaşından beri oğlum tek kişilik yatakta yatıyor bir kere düşmedi.
Rojdaa tosbikyanakannesi Baya yorum okudum kimi memnun kalmış kimi de hiç memnun değil ama genel olarak memnun kalanlar daha fazla o yüzden ben de onu tercih edecem galiba buraya yazılanları da okuyayım ona göre son karari vereyim 😂
tosbikyanakannesi Minnossareannesi aa cok sevindim. Saglamligi falan nasil ? Bide ne kadara almistiniz acaba ?
Minnossareannesi tosbikyanakannesi Gayet sağlam bi masa sandalye bende ikeadan alırız diye düşünmüştüm eşim görüp almış 100 lira falandı biz de aldığımzda
tosbikyanakannesi Minnossareannesi evet fiyati da uygun diger yerlere gore. Foto atma sansiniz var mi acaba kurulu ise ve size zahmet olmaz sa eger
Minnossareannesi aseul321 ikisi de aynı gibi ya bunlarda çokta bi farklılık olmuyor zaten ihtiyaç varsa kaçırmayın çok uygun bence 🙏🏻
CaglaC aseul321 a101 gelenden kullanıyorum ben canim 18 aylık oglum hala kullanıyoruz fiyatına göre güzel sağlam tavsiye ederim
tosbikyanakannesi Minnossareannesi gayet saglam duruyor burdan ve goruntusu de cok guzel gule gule kullanir n cok tesekkurler.
Birminnosannesi Minnossareannesi Merhaba indirim sayfasında gördüm de yorumunuzu oto koltuğu ne aldınız acaba biz de alacağız. Araştırdıkça kararsız kalıyorum.