Ahkalbim Senemmm11 2 haftada 1 haftada sürekli makina içi temizlerim bir de 15 dk Zaman ayarı yapıp boş çalıştırıyorum
Tosbikanne Senemmm11 makinenizin iç temizliğinden eminseniz yumuşatıcınızı değiştirin ben abc, vernel, filan kullandım hiç kalıcı olmadı asarken kokuyo kuruyunca yok Yumoş kırışıklık karşıtı kullanıyorum kokusu çok hoş
Senemmm11 Tosbikanne aynen yazılanlara göre malzemelerimi değiştirmeye karar verdim makineden kaynaklı değil herhalde ya
3children1mom Senemmm11 Birde karbonatla dene fosur fosur kir akmıştı benim makinemden 😬 Bu arada ayda bir normal makine temzoleyici ile temzilerim ama demek ki tam temzilenmiyormus karbonat döktüm beyaz sirke birde 90 derecede çalıştırdım mis gibi oldu
Senemmm11 Asminlina hadi ya geçmiş olsun ne diyeyim ariston falan da iyi diyorlar ama bosch en iyisi. Pahalı falan ama uzun ömürlü en azından parasını hakeden bi marka. Beyaz eşya da biraz şans işi aslında biliyo musun
Asminlina Senemmm11 aristonda berbat canim annem kullaniyo buzfolabini camasir makinasini ama camasir makinasi kac kere servis gördü hic bisey yapmadilar 5 yil bile dayanmadi bozuldu simdi annemin siemems makinasi cok memnun
AloneMom Senemmm11 yumuşatıcı yi değiştir bakalım.ben Yumos kullanırım genelde hanımeli kokusunu.ama geçenlerde bingo sensitive aldım konsantre yumuşatıcı.o daha güzel koku birakti çamaşırlarda
Hotic Senemmm11 ya benim de dolapta biraz bekleyince koku oluyor. Makineden ötürü bi sorun yok ama dolapta bekleyince rutubet gibi kokuyor ben de buna care bulamadım bir türlü 🤷♀️
Senemmm11 Hotic dolabın içine boyke küçük şişelerde lavanta yagi gul yagi vs oluyor ya sevdiğin bj kokudan al gardrobuna koy mis gibi kokuyor. Yada bi parfümünü koyabilirsin ama o zamanda eşinin çamaşırlarınada siner😂
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Senemmm11 Çok dolduruyor olabilirmisiniz acaba? Bir de makine temizliği şart. Altta gider kapağı var onu açın içindeki su aksın. Arkadaki gider borusunu da arada çıkarın biriken su aksın.
Ece-su Senemmm11 makinenin içini temizlemek lazım birde altta kapağı var bakın orda su tıkanmış olabilir ben hiç bilmiyordum bi açtım içinden yumak yumak kıl tüy ondan sonra calgon attım içine boşta çalıştırdım 60 derece mis gibi kokuyor şimdi