Senemmm11 Mom0982 kesinlikle çok kötü ne televizyonu 5 kuruş eder ne buzdolabı ne makineleri. Valla lanet ediyorum bunlari aldığım güne 😒 bi fırınımdan memnunum o kadar
Senemmm11 Mom0982 valla kaynanam bosch alalım diye çok söyledi eşimde yerli malı yerli malı diye vestel tutturdu. Her olayda al sana yerli malı diye başına kalkıyorum 😂😂 keşke bosch alsaydım valla imkanım olsa baştan aşağı beyaz esyalarimi değiştiririm bosch alirim
Senemmm11 QueenBeee aaa bu büyük 20 lt 😂 konsantre mi bunlar böyle büyükler konsantre olmuyor genelde
Bsrylmz Senemmm11 ya benimde siyahlılar öyleydi perwolün sıvı deterjanını aldım renkli ve siyahlar olan için sanki artık daha güzel bugün nevresim yıkamıştım mesela miss gibi kokmuş bütün oda ☺️
Senemmm11 Bsrylmz ya annemde ondan çok memnun biliyor musun deterjanım çok var yeni aldım 9 kg keşke almasaydim pişman oldum sonradan da belki de deterjandan dolayı kötü kokuyor bilemiyorum ki
Bsrylmz Senemmm11 ya bende omo denedim ariel denedim yok sonra sıvı deniyim dedim baya da memnun kaldım birde viking in vegan %95 organik yumuşatıcısını kullanıyorum valla bayada uygun ikisininde fiyatı
Senemmm11 Mom0982 bencede ya gorumcemin herseyi bosch marka valla taş gibi nazar değmesin de 😂 kaynanam ondan dolayi demişti banada bosch alalım diye salak gibi kocamın aklına uydum. Sanki o kullanacak 😒😒 imkanın varsa sen al bari kurtul bu dertten 😂
Defneninannesi1108 Senemmm11 canimm dk ayar dügmesi yokmu 1 saat bos calissa yeter. Ayy benimde arcelik o koku bos calisincada gitmiyo bende lanet ettim. Bende ariel omo kullandim. Yumusatici da yumos mavi olsun sari olsun aldim. Yook yook beyaz esya sans isi gercekten. Oysaki ayni model markayi 2018 de kayinvalidem aldi 2019 da ben onunki kokuyo gayet guzel 😪😪😪
demetdiyebiri35 Senemmm11 makinanıızn sıkmasını 1000 devir olarak yapın iyi sıkmıyor ya da kurtmuyor olabilir bende yaşadım ıslak koku var ablam uyardı şuan çok şükür sorun kalmadı her yıkamada makina otomotik devir ayarlıyor ama siz manuel 1000 yapın farkı görürsünüz. ayda bir kere makina temizleyicisi alıp 90 derecede boş çalıştırınve lastikleri az kaldırın altı kirlidir nemli bezle silin faydası kesin olur
tugbaeymendagilan Ay hanımlar bütün yorumları okudum yarın aynen bende altını açayım makinanın, daha çok yeni ama gel gorki iğrenç bir koku. Inşallah dediginiz şeyler işe yarar.
Senemmm11 Defneninannesi1108 ayar düğmesi devir ve sıcaklık için var dk icin yok 90 derece 193 dk çalışıyor sadece
Senemmm11 Miniminnak22 tatlım dediğin yeri simdi açtım ama burası temiz hicbisey yok ne yazık ne bisey
Miniminnak22 Senemmm11 öyle çamurlu su gibi bişey gelmiyo Oranın hava alması gerekiyo sanırım İçinde biriken su koku yapıyo. Çamaşır yıkadıktan sonra anlaşılıyo fark. Eğer buna rağmen koku geçmezse bi fikrim yok🤦