Senemmm11 ya konuyla alakasız olacak ama yorumu görünce yazmak istedim. Vernelin gül bahçesi gibi bir ismi olan pembe kutulu bi yumuşatıcısı var. Perdeleri onunla yıkadığımda aynı dediğiniz gibi buram buram kokuyor evin için hatta beni tıkadı yani son perdeye yumuşatıcı katmadım o derece. Bi sonraki perde yıkama da farklı bi yumuşatıcı kullandım aynı etkisi olmadı. Hatta pek etkisi olmadı. Ama vernel harikaydı ya denemenizi öneririm.
Sorununuzla ilgili bi bilgim yok ama makinede bir aksilik olduğu belli 2 senelik makine hemen kireç tutmaz ya da kötü koku vermeye başlamaz diye düşünüyorum.