Tugcesilam Yahu bu 4 ay atagı bitmiyor u ya kızım 4 ay 15 günlük inanılmaz huysuz bu atak ne zaman bitiyor söleyin lütfen
aksam_ Tugcesilam bizde aynı dertten müddetiniz atağın geçmesine 17 gün var. Bütün gün kucak istiyor uyumuyor hiç kafayı yiyeceğim, gece uykularında da huysuz :(
Atamom16 Tugcesilam 35 gün sürüyor canım 4. Ay atağı. Oğlum 4 ay 18 günlük daha 8 gün gösteriyor atak hftası hesaplamasına bakabilirsn internetten
Tugcesilam Alyatrd hesapladım son 2 gün gösteriyor o bitince bitiyormu ayagımda hic sallamazdım şimdi ayagımda sallıyorum
Hll11 Ah bende bilmiyorum. Benimkide 4 ay 20 günlük sözde hesaplamalara göre şuan tepemizde güneşler olmalı ama bizimki ekstra bi şimşek ve fırtına hallerine girdi anlamıyorum 😅😅🤦♀️
Tugcesilam Hll11 sanırım ozaman hesaplama falan yanliş 5. AYA girincemi bitecek anlamıyorum ben ayagımda sallamazdım dün gece be buğün okadar huysuzki ayagımda sallamak zorunda kaldım
Tugcesilam aksam_ ben hic şimdiye kadar ayagımda sallamadm dün gece ve buğün okadar huysuzki ayagımda sallıyorum inşAllah alışmaz
Tugcesilam Aybars2020 amşn cnm amşn hic ayagımda sallamazdım dün gece ve buğün okadar huysuzki aysgımda sallar oldum
BonmBonm Tugcesilam Doğması gereken günden itibaren hesaplamalısınız 🥰 Yani 40 haftalıkken doğmuş gibi.
Tugcesilam BonmBonm hmm bmm kıxım 40+4’de dogdu ben şimdi 40.haftada dogmuş gibi hesapladıgımda güneşli gün gösteriyor ama dogdugu günü hesaplayınca fortınalı gün gösteriyor 2 gün kaldı diyor ama hicte güneşli gün gibi degil buğünde bi aglama krizi başladı
Tugcesilam gocebebirbayan huzursuzluk uykusuzluk aksilik uykuya gecişlwrde zorluk daha ne anlatım cnm bunların hepsi atak
Yasargiller Benim kızım 3 ay 10 günlük. Atak hesaplamada 35 günlük atağın 3.gununde yazıyor. Biz 4. Ay atağında miyiz yani? Bugün kızım sürekli ağladı. Uyumak istemedi. Düzgün emmedi.