Antlbulut ilk doğumumu yaptım 9 ay önce . Doğumdan sonra idrar kaçırma’ ilişki esnasında bir şey hissedememe’ hava kaçırır gibi ses gelme. Yrudugum zaman bile ses oluyor .. ve bende cerrahi işlem gerektirecek diye korkuyorum ondan doktora görünmek istemiyorum napicam bilmiyorum.. ikinciye hemen hamile kalıp doğumdan sonra doktora daraltmasini mi istesem diye düşünüyorum