Zey44 benim bildiğim devlet yapmıyor. Yıllar önceyi bilmem ama şimdi yapmıyor diye biliyorum. Çünki devlet rahatsızlığı olup da ameliyat olanları ücretsiz yapar. Kişinin kendi tercihi ile yapılan estetikleri devlet karşılamaz. İnterntre böyle okumuştum. Siz hangi hastanede olmuştunuz?