Sarikuzumalp susiron ben bimden de a101 dende kitap ve kartlar aldım çok da güzeller. Çok şey öğrendik 🥰
susiron Mhmtzym Sanemm Sarikuzumalp Teşekkür ederim bende ilk kelimelerimi almıstım halen kullanıyorum bu hikayeleride temin edeyim ozaman .😍cevaplarınıza cok memnun oldum .
Ozgeruya Mhmtzym bnce a101 bizdede ondan var bimdekinde ayak koymaya yeri yok a101 de var o acıdan daha rahat a 101 ki
Busramerinc Mhmtzym ben ikizlerim için bimde ki pilsan markayı aldım ön kısmı geniş A101 dekinln ön kısmına oyuncak ta koymuşlar mama tabakları sığmıyor girintili yerler mevcut
Busramerinc Mhmtzym önü çıkabiliyor bende bimden almadım dolap uygulamasından aldım sıfır ürün satan kişiler var bakabilirsiniz
[silindi] Yarın bime gelicek olan pilsan marka olan mama sandalyesini bugün aldık. Kurduk çok güzel sağlam. Kardeşimin bebeği için aldım. Bende oğluma iki yıl önce farklı markanınkini almıştım a101 den hala kullanıyoruz. Yarın inşallah alabilirisiniz. @12345mom @Bulut54
Bulut54 @[silindi] teşekkürler 😊 ya onun ayak koyma kısmı yoktu resimde 🙄 ayrıca gittik ama 9 da açılıyormuş, eşim okula döndü mecbur, giremedi yani bime, 14 Nisan’da Şok a geliyormuş , onu takipteyim 🤲🏻