CaglaC Mhmtzym ben aldım canim 18 aylim oldu oglum hala kullanıyoruz onu çıkıp yıkanabiliyor uygun fiyata uzun süre kullanılir
12345mom Morcivert061 Morcivert061 kullandığınız mama sandalyesinin ayaklarını koyacak basacak yeri var mı
susiron Hazır post açılmışken bir öneri alsam bende belki daha önce kullanan olmuştur .Bebek kitaplarını almayı düşünüyorum içerik olarak yanlış birşeyle karsılaştınız mı acaba ? 15 aylık oğlum için uygun düşermi bayanlar okuma kitapları ?
Sarikuzumalp susiron ben bimden de a101 dende kitap ve kartlar aldım çok da güzeller. Çok şey öğrendik 🥰
Morcivert061 12345mom benimkinde var hatta önünde 3 toplu oyuncak vardı. Şimdi baktım su hafta katılığına aynı değilmiş canım değişmiş. Benımki şuanda a101dekiyle aynı
susiron Mhmtzym Sanemm Sarikuzumalp Teşekkür ederim bende ilk kelimelerimi almıstım halen kullanıyorum bu hikayeleride temin edeyim ozaman .😍cevaplarınıza cok memnun oldum .
12345mom Morcivert061 ayağı basıyor mu yani doktorumuz ayağını basacağı şekilde mama sandalyesi önerdi kendini güvende hissetmesi lazımmış e bebekte baktım 350 tl kararsız kaldık
Morcivert061 12345mom basıyor canım. Annemın evinede ebebekten aldım aynı A101’e gelen modellerden 7 ay falan oldu daha 80 gibi bi fiyata almıştım
12345mom Morcivert061 çok teşekkürler bende A101’e gelene gidip bakayım ne zöan gelecek peki hiç bi bilgim yok ondan soruyorum