Sssyyyy ayy yok kız ne kemoterapisi buna kanser demek bile hata, zehirli guatr işte ameliyatla alındıktan sonra bitiyor herhangi bir tedavi olmaya gerek yok, sadece hormonlarını düzene sokmak için minik bir hap kullanıyorsun.. ablam gayet iyi hiçbir sıkıntısı yok düzenli ilacını kullanıyor o kadar. neden bu kadar kafaya taktın gerçekten çok basit bir ameliyatla normal hayatını devam ediyorsun.. bebişin bi 2 gün senden ayrı takılır en fazla idare ederler onu merak etme.. bunu kafana bile takma