Minikannesi00 Kızlar bugün annem doktora gitti troidinde 2 tane nodül tespit edildi. Bitanesi kireçlenme yapmış. İnce iğne biyopsisi yapılması gerektiğini söylemiş. Çok korkuyorum kötü huylu çıkarsa diye. Tecrübesi olan benmle paylaşabilir mi ?
PembePelikan Minikannesi00 bende de var hem sağda hemde solda.. kanda tiroidlerim normal çıktığı için yılda birkez ultrason istedi doktor.. büyüyor mu diye bakacak.. çok geçmiş olsun. Korkmayın troidin kötü huylusu bile ameliyatla çok rahat alınıyor. Çevremde çok var ameliyat olan.. bademcik gibi bişey oldu artık
melasya Minikannesi00 noduller normaldir bıyutları ilerlerse ve çk büyük ise müdahale ediliyo.sadece yüzde 5 i kötü huylu olabiliyo o dadüşükihtimal.içinizi ferah tutun ki olumsuz bişey dahi olsa iyileşme şansı en yüksek hastalıklardan biri.
AselinAnnesiiiiiiiii Minikannesi00 10 aylık bebeğimde ayına göre troidi yüksek çıktı2 sefer bidaha tahlil vercez
Biz3kisiyiz_ Minikannesi00 annem yaklaşık 15 yıl önce ameliyat oldu nodüllerini aldılar atom tedavisi gördü yılda 2-3 kez kontrole gidiyor ömür boyu kullanması gereken ilaç var yani kötü huylu da olsa herhangi bir sorun yaşanmaz içiniz rahat olsun
Minikannesi00 PembePelikan kanda sadece tsh çok minik yüksek . Virgül farkıyla falan. Kireçlenme var demiş diye çok kafasına yakıyor annem
PembePelikan Minikannesi00 hiiiç takılmasın boş yere strese girmesin söyle lütfen 🙏 troidin en zehirli hali diyeyim ablamla Dayım ameliyat oldu turp gibiler maşallah
Minikannesi00 PembePelikan teşekkür ederim canım biraz içim rahatladı, annem şuan bi yaknını kaybetti onada çok üzülüyor . Bir de bu gelince haliyle streste. Umarım iyi huylu çıkar hiç ameliyata gerek kalmaz🤲
Gulsen96 Kizlar dun oglumda tiroid nodulu oldugunu ogrendik Kan tahlili verdik.nolur bu ne beni aydinlarirmisiniz😔
PembePelikan Gulsen96 korkacak bir durum yok kan değerleri normal çıkarsa hiç sorun olmaz, normal çıkmadığı takdirde de ilaçla çok rahat tedavisi var doktorlar nasıl bir yol izleneceğini anlatır 🌸
Gulsen96 PembePelikan merhaba canim Tahlilleri aldik.cok sukur iyi cikti.doktor biseyi yok dedi…nodulu izlemekmi kaldi sadece?
PembePelikan Gulsen96 demiştim iyi çıkacak diye ☺️ Doktor takip edelim demediyse ona bile gerek kalmıyor.. takip istediyse yılda bir kez ultrason yeterli oluyor 🌸
Sssyyyy PembePelikan merhaba annenizin biyopsi sonucu nasıl çıktı acaba. Geçmiş bir post ama benim de kireçleme varmış ve tedirginim
PembePelikan Sssyyyy merhaba postu açan kişinin annesinde varmış kireçlenme galiba, konu sahibi ben değilim. çok geçmiş olsun 🌸
PembePelikan Sssyyyy estağfirullah ne demek, sizde nodül mü var ? bende de 3cm olmuş bir nodülüm vardı bitkisel bir kür kullanıyorum epey küçüldü
Sssyyyy PembePelikan ben dün ultrason çekildim ultrason sonuçlarım çok kötü çıktı %80 kanser şüphesi çok korkuyorum bebeğim de var napcam bilmiyorum