Mom987 27 aylık evet kurtulduk çok şükür, ama en zoru en en zoru bence WC eğitimiydi çok sinirlendim çok dişlerimi sıktım bazen pişman oldum erken miydi diye etrafın gazına geldim diye kendimi çok suçladım, kızımla 26 aylıkken başladık WC eğitimine ama bunun öncesinde kaka sorunumuz yoktu 24 aylıkken kakasını tuvalete yapmayı kendiliğinden öğrenmişti, kızım toplu bir çocuk iyi beslenir günde 1,5-2 litre sıvı tüketir doğal olarak da çok çişli bir çocuk, kaka farkındalığı aynı zaman da çiş farkındalığını getirmiyormuş hata yapmışım kendimi de kızımı da yordum ama başlamıştım tekrar bez bağlayıp onun başarısızlık hissine kapılmasına sebep olmak istemedim umarım en az zararla atlatmışızdır