Umuttttt takma kimseyi boşver valla gerekirse mama bile var sütün gelmediğini azaldığını düşündüğünde mama diye bişey var çok şükür artık birsürüde çeşit var. Napayım çocuğumaun mama içiyosa kimseyede laf ettirmem sıkıyosa etsinler edenide çevremde tutmam sende hiç üzülme aç kalmaz bebeğin her türlü bi çözümü var önemli olan sağlıkla büyümesi neyi nasıl içtiği değil olduğu kadar aldığı bidamla anne sütü bilemşifa olur ona geldiği yere kadar anne sütünü sağarak ver yetmediği yerdede mama çok şükür imkanlar çok artık