Ftmsnny Suzitosuzi bende bugün indirdim açıkçası tek tek neler oluyor bitiyor anlatıyor. Görsel ve videolar var bolca şimdilik güzel bence en azından atak zamanlarını gösteriyor o bile yeter bana ☺️
Omerim Asafefendi bende bi tek bizde bole diye dusunuyordum 🤦♀️ 4 ay 9gun olduk ne zaman gecer acaba bu atak?(((
Asafefendi Omerim bilmiyorum ki.zatn kolikti oğlum bir de şimdi bu atak mevzusu çıktı.inşallah bir yerde düşüp bayılmam uykusuzluktan
Rmeysa058 Asafefendi benim kızım 5 aylık oldu huyu değişti uyku gerilemesi oldu malesef 4. Ay çok zor geçt benim için 😭
Asafefendi Rmeysa058 allah yardımcınız olsun.gerçekten zor.bir de kimsede durmuyor artık o yüzden hepten yoruldum sürekli kucağımda taşıyorum
Hazal22 Asafefendi bizim bugün bitti çok şükür 4ay 24günlüğüz.aynı sizin durumdaydım artık tükenmiştim gece kalkmaktan ..dünden beri uykumuz eskisi gibi olmaya başladı cok şükür.darısı başınıza😊
Asafefendi Ftmsnny benimki doğduğundan beri 7de uyanıyor.ben ona razıyım onda sıkıntı yok.ama gece en azından 3 saatte bir uyanırdı.şimdi saat başı ağlıyor.yat kalk yapmaktan beynim döndü
Nesooo Kızlar ne zaman bitiyor yerine ne zaman başlıyor bu 4.ay atağı diye sorsam. Oğlum 4 ay 3 günlük. Günlerdir akşamları çıldırıyor çok ağlıyor aynı saatlerde