Asafefendi Arkadaşlar 4 ay 11 günlük oğlum var.3.haftanın içindeyiz huysuzlukta.kafamı duvarlara vurmak istiyorum yorgunluktan.uyumuyor sürekli mız mız.sürekli mememde.gece mama da veriyorum yine bir saat sonrasına uyanıyor.bittim.ne zaman geçer bu atak dönemi sizce
Kuzumveben Asafefendi bizde 4 ay 14 günlügüz sabahlari az emiyoruz emmek istemiyoruz kafamizi memeden ceviriyoruz huysuzlanıyor onceden hic boyle degildi cok guzel emerdi 2 saatte bir atak haftasindan diyorum bende bekliyorum sabirla gecmesini bakalim
Omerim Asafefendi bende bi tek bizde bole diye dusunuyordum 🤦♀️ 4 ay 9gun olduk ne zaman gecer acaba bu atak?(((
Ftmsnny Kuzumveben eller sürekli ağızda. Memeyi emmeme çığlık atma var. Sebepsiz ağlamalar. Uykuya dalamama. Ama bazen çok keyifli herşeyi dinliyor. elleriyle tutmaya başladı .aynada gördüğüne tepki verip heyecan yapıyor.
Asafefendi Ftmsnny 5 gün mü 😣 gerçekten çok Yorgunum.Gece sürekli yat kalk sersem gibi yaptı benim dengemi kuramıyorum gün içinde ya
Kuzumveben Ftmsnny tesekkur ederim demek bu ayda olanlarda durum ayni insallah en kisa zamanda bu atakta gecer 😊
Ftmsnny Sareselenay Harika Haftalar atak zamanı ne zaman neler oluyor gelişimde ne olacak hepsi yazıyor
Asafefendi Ftmsnny benimki doğduğundan beri 7de uyanıyor.ben ona razıyım onda sıkıntı yok.ama gece en azından 3 saatte bir uyanırdı.şimdi saat başı ağlıyor.yat kalk yapmaktan beynim döndü
EsraEfee 4 ay 22 gunluguz. 3 gun once gecti sanmistim.ama maalesef hala devam ediyir.uykuya ve emmeye direniyoruz.hep mizmiziz bekliyoruz hala bitsin diye.disari cikinca atak matak kalmiyor pek binkeyifli.ama eve girdik mi huy degistiriyoruz
Kuzumveben EsraEfee ayy herkeste ayni demek bizdede emme sorunu devam ediyor insallah ins en kisa surede gecmesini umuyorum bebegimin nesesinde oynamasinda bi sorun yok
Kahvegerek 4 ay 21 günlük ilk defa oğlumu böle çılgın haraketler yaparken gördüm hiçbir şeyden memnun değil mamasını bile yemiyor gündüzleri 4 gün sürdü umarım bitmiştir