Birminisannesi Edakara keşke bende yapmasaydm genelde normal doğum yapanlara yapılıyomuş ben sezeryan oldum sezeryan olan arkadaşlarım yengelerim ablamlar hiç birne yapılmamış sadece büyük ablam normal doğum yaptı ona yapmışlar
snowflake Sblu canım ben gittim benden almadıalr o testi de doktorum kendisi istemedi ne gerek boşuna canını yakmayalım gençsin daha yaptırmaya gerek yok dedi