Sblu Doğum için gittiğiniz doktorunuz 40 kontrolüne çağırdığında ücret talep etti mi ?Simir alacağını söyledi. Ücret istemesi normal mi sizler ne kadar ödediniz ?
DaisyMom Sblu 40 kontrolu icin gitmedim.10 gun sonra gittim.Ama hastaneden hastaneye degisiyor.Benim gittigim hastanede dogumdan sonraki ilk muayene ucretsiz.Bi hastanenizle gorusun isterseniz.Dogum ucretinin icinde oluyor genelde.
Morfrenk heyymomm rahim ağzından sürüntü alıyorlar.. enfeksiyon, rahim ağzı kanseri vs gibi şeylere bakılıyor
Morfrenk heyymomm ya değilizde doğum sonrası Bi kontrol iyi olur 50 100 TL arası bir fiyat çok bir şey değil
Edakara Sblu dogumdan bi hafta sonra ilk cagırdıydı o zaman üçret alınmadı ama 40 gün sonra tekarqr gel dediğnde alındı canım