nurelem oğlum 9,5 aylık dün dişi patlamış bi tane 😍 3 aylıktan beri salyamız cesme gibi ben daha erken bekliyordum baya geç çıkardı ama hiç farkında olmadıgım anda bi gün gıdıklarken kahkaha atarken beyaz gördüm sizinkinde öyle olur merak etmeyin bende ne zamna cıkıcak diye bekliyordum. Eltimin oldu 1 yasında cıkardı ilk dişini 1,5 yasına kadarda cıkmaması normal zaten 🙏🙏