agustos_bocegim ___1Prensannesi___ işitme testi uyurken yapılıyor genelde uyaniksada sakin olup kıpırdamamalı gerekiyor bildiğim kadar benim bebeğimde uyumadı kaç defa denedik test yapılan yere yatırınca uyandı hep sonra uyanıkken yapıldı. Biz iki defa yaptırdık ilkinde geçti ama sarılıktan dolayı mor ışın aldığı için tekrar yatırın denildi öyle ikincide uyanıkken yapıldı.
198917 Deletedmom5284 masallah . Farkindayim cok soru soruyorum kusura bakmayin ama nasil bi süreç gecirdiniz ögrenebilirmiyim
DurununAnnesi12 ___1Prensannesi___ biz yaptırdık geçti ama 1 hafta kuvözde kalınca doktor 5 aylık olduğunda tekrar yaptırmamızı istedi
Deletedmom5284 198917 4 kere işitme testine girdik hiçbirinden yanıt alamadık iki kulaktan da kaldı 100 desibele kadar duymuyor sesleri gerisini işitme cihazı ile duyuyor, 1 yaşında ameliyat olucak bekliyoruz ☺️
198917 Deletedmom5284 nekadarlikken kullanmaya basladiniz isitme cihazini ? Bende bakiyorum sürekli arastiriyorum bu koklear implant dedikleri amelyatimi olucak
198917 Deletedmom5284 nette ki bilgilerde isitme cihazi yeterli gelmezse amelyat falan yaziyor sizi neye gore yonlendirdiler amelyata
Deletedmom5284 198917 hiç duymadığı için yönlendirdiler bera testine sokuyorlar orda net sonuç çıkıyor
198917 Deletedmom5284 anlayamadim tam olarak ya ozaman suan isitme cihazinin da bir faydasi olmuyormu
Bursa97 ___1Prensannesi___ benim bebeğim 1 haftalıkken 2 sindende geçemedi canım sonra bir hafta sonra tekrar gittik geçti şükür olabiliyormuş böyle şeyler
Deletedmom5284 198917 oluyor ama 100 db üstüne faydası oluyor, işitme kaybına göre değişiyor benim kızım tam işitme engelli bazısı 40db yada 80db duyamaz değişiyor o bera testinden sonra belli oluyor
Hamsicikk ___1Prensannesi___ benimde aynı şekildedir 1 2 hafta sonraydi sanırım bidaha gittik uyurken yapılması gerekiyo dedi doktor o zaman geçmisti