Glsr1 çok şükür geçti canım tam böyle gecicek ibre geri aşağı yukarı yapıyordu sınırda çok şükür gecti yazısını gördük o ibre yi sankk zorla yükselttim gibi geldi …. İnşallah butun bebekler geçer Rabbim hepsinin yüzüne baksin . Bize tedbir amaçlı 6 ay sonunda üniversiteye yinede götürün covid gecirmissiniz hamileyken dediler . … Ama geçmesine çok sevindim yine emzirerek yaptılar testi bütun annelerin yüzü güler inşallah 🤲🏻