Clm Evet ama her doktor göndermiyo bizi oramatüre olduğumuz için göbdermişlerdi biraz maliyetli ama yapılması iyi bi test
fsahin_18 Clm prematüre bebek sahibiyim doğduğu ilk günden buyana lokman hekim akay hastanesinde doktor dilek çetin var kızımın doktoru ona goturuyrm cok memnunum