Benim bir yasinda oğlum var 3 aylıkken den beri görmediğimiz doktor kalmadı devlete ve özele de götürdük inanın bin TL den falza ilaca para vermisizdir para mühim değil ama bir sonuç alamadık en son devlette bir doktor alerji testi yaptırın dedi yaptirdik ve yumurtaya aletjsi çıktı hayatımız dan çıkardık ve hiç bir şekilde ilaç kullanmıyoruz şuan oğlumun poposu da cildi de yüzü de düzeldi bence bir test yaptrn ozeldeki doktor egzama dedi ama sebebi o değilmiş