Madamemom kolık bebek benım kızımde nurse harways kullanıyrz .Kımyon cayı hergun içtim bebege vermedım ben hep kendım ıctim.Kırac cekırdeklı patık her gun ısıtıp uyurken koydum ayağına her emzirme öncesı kesınlıkle masaj yap karnına ayaklarına.Nurse işe yaramazsa biogaia var probiyotıklı olan onuda kullanabılırsın.Bırde aspiratör sesı aşırı rahatlatıyor mutfaktan cıkmadıgm zamanlar oldu işe yarayacaktır.Sen hep yedıklerıne kımyon dokmeyı unutma.benım yöntemımde buydu şükür 3 cu ay bitti rahatladık sızınde gececek insallah sabırlı olun