Merhaba anneler benim tam bugün 1 aylık bebeğim var ve 2 gündür gaz sorunu yaşıyoruz Metsil damla aldım ama işe yaramadı karnı gurulduyor ve ayaklarını ya gerip yada karnına çekip ağlıyor bebeğim yani gaz sancısı var kimyon kaynatıp verdim oda fayda etmedi sizce ne yapmalıyım bebeğim kolik bir bebek mi doktora gideceğiz ama bu hafta izindeymiş doktorumuz sizce ne yapmalıyım çok çaresizim yavrum çok ağlıyor tecrübelerinize ihtiyacım var