Toprakbey Partk öyleyse sütünü biraz sağ ondan sonra emzirmeyi dene canım fazla oluncada istemiyor bazı bebekler. 🤷🏼♀️
Elcineymen Partk yetti evet canım hiç mama kullanmadım ek gıdaya başladı 6. Ayda işte hatta tek göğüsle başkasına bile süt yolladım Bir annenin ikiz bebeklerine yetecek kadar süt üretirmiş vucut o yüzden almazda üzülme hiç
annecik344 Partk aslında emzirmede yapılan hatalardan briymiiş buda doktorum demişti. Sağ göğsü de sol göğsüde aynı taraftan vermek gerekmiş başını sol koluna koy sağa kaydır sağ memeni ver. Yanına yastık koy vücudunu yastığa koy. Birde benim oğlum memeyi bıraktı şu an. Başlarda emzirdiğimde benimde sol göğsümü emerdi. Farkettim ki oğlum hep sağına yattığından öyle alışmış başını sola çevirmek istemediğinden emmiyor. Tek taraflı da yatırıyor olabilirsiniz. Tek tarafa alışan bebekler diğer tarafa başını çevirmek istemezler
Partk annecik344 canm yapıyrm uyku arasında bile almıyo anında gözleri acığ cığlık atıyo hayret ediyorım
atlasbebek Partk Benim oğlumda almıyo napıyosam almadı ortalığı ayağı kaldryo pes ettim artk sadece geceleri uyurkrn kandırabliyorum 🤗