Partk Kızlar almıyo nasıl anloyo hayretn bişey uyuklarken versem bile ağlıyo futbol topu tutusu da yapıyrm yok yok napıcam ben
Elcineymen Partk canım bebimkinide 3 aylıkken bıraktı sağ göğüsümü ve şuan 9 buçuk aylık 😂 sol göğüsle emziriyorum mama da vermedim hiç ek gıda süt öyle gidiyoruz ikisinin arasında inanılmaz boyut farkı var benimki almadı tekrar umarım seninli alır 😬
Rabiyamine Partk çok ilginç hepimizin de sağ tarafını bebişler zor alıyor ama ben durur muyum araştırdım ve mantıklı geldi sağlak annenlerde bebek tutuşundan kaynaklı olabilirmiş 🤔
Fatmanaz Partk benimde kızım sağ göğsümü emmiyor ucu yok yani sanırım ucu olmadığı için emmiyor çok fazla yara oldu pompayla çekmekten şimdi silikon uç takıp deniyorum bazen öyle emiyor ama dayanamıyorum o yüzden şimdi ilaç kullanıp sağ göğsümü sağıyorum iğleşwne kadar vermeyeceğim yada günde sadece bir defa vereceğim bide benim kızım normal değil bir saat önce emdiği memeyi emmeyi unutuyor ne yaparsam emmiyor iki göğsümü de yani sanki hiç emmemiş gibi davranıyor dün gece sabah 5 e kadar ağladı emmedi
Cinaralim2018 Partk benim bebegimde kucagimda sol gögsümü almiyo yataga yatiriyorum yanina uzaniyorum öyle veriyorum bende öyle tutuyo sizde deneyin bence
Rabiyamine Partk oyuncaklarla falan dikkatini çekiyorum benim kızım beş aylık canım ama başka ne yapılabilir bilmiyorum ki hâlâ zor emer kızım
Elcineymen Partk yetti evet canım hiç mama kullanmadım ek gıdaya başladı 6. Ayda işte hatta tek göğüsle başkasına bile süt yolladım Bir annenin ikiz bebeklerine yetecek kadar süt üretirmiş vucut o yüzden almazda üzülme hiç
Yasemintutku Benimkide sağ göğsümü emmek istemiyor ama vücudunu koltuk altıma alarak sol göğsümü emziriyormuş gibi tutuyorum öyle emiyor..bi dene istersen
merve5561 Partk benim bebegimde 4 aylıkken sol göğsümü almamaya başlamıştı ben pes etmedim uyurken verdim sol göğsümü hep uyanikken sag gogsumu emerdi şimdi 6 aylik ikisini de emiyor atlattık ınsallah siz de atlatırsınız
Toprakbey Partk solu emzirmek her zaman daha kolay en çokta sol emiliyor o yüzden orda süt daha bol sağ da az o yüzden genellikle sağ meme istenmiyor
Toprakbey Partk öyleyse sütünü biraz sağ ondan sonra emzirmeyi dene canım fazla oluncada istemiyor bazı bebekler. 🤷🏼♀️