Arkadaşlar ben doktorumun önerisiyle başladım bu illete. 1. Dozda hafif bir günlük bir ishalimiz oldu gecti. Gelin görün ki 2 gün önce yapılan 2. Dozun etkilerini hala yaşıyoruz. Bir çığlıkla başlıyor hersey aşırı derece de ishal, bebeğin huzursuzluğu çektiği sancılar, karnından gelen sesler bugün 2. Gecemiz ve mahvolduk. En sonunda da kanlı mukus ishal yaşıyoruz. Çocuğun içi dışına çıktı ve hala düzelmedi. Hastaneye götürdük bol bol emzirin dendi. Ellerimle çocuğuma bunu yaptırdım ve bin pişmanım bu kadar para verip rezil olmaya çocuğa eziyete asla değmez. Net